יום רביעי, 21 באוקטובר 2009

המתוקשרים: בן גביר ומרזל (או צוות שמשון ויובב)


על דף המעריצים בפייסבוק של איתמר בן גביר, העוזר הפרלמנטארי הבלתי נלאה של ח"כ מיכאל בן ארי, כתוב את הדבר הבא: "איתמר בן גביר וברוך מרזל, צמד החמד הכי פעיל בחינוך הישראלי, לעולם לא יפרדו - ובכוחות האופל הערבים ילחמו!". מי אמר שכהניסטים לא יכולים להיות רומנטיקנים?.

בן גביר ומרזל תמיד מזכירים לי את שמשון ויובב מתוכנית הילדים פינוקיו. שני טיפוסים פעלתנים, חורשים מזימות, רוקחים הפתעות וקנוניות, מנהלים מלחמות קטנות וגדולות ונאבקים ב"כוחות". תמיד יש "כוח מרושע" שהם צריכים להיאבק מולו.

נזכרתי בצמד חמד הזה בעקבות סדרת כתבות על ח"כ בן ארי שמככב מדי שבוע בתקשורת. הנה בן ארי ביחד עם בן גביר בחדר הכושר בכנסת גורמים לכך שהמקום יפעל במתכונת של גברים לחוד ונשים לחוד. הנה הוא מבקש לקיים עצרת לרב כהנא בכנסת וכאן הוא שולח מכתבים לראשי ערים להנציח את מנהיגו הנערץ. מאחורי בן ארי עומדים מרזל ובן גביר ומנהלים את הפעילות התקשורתית של הח"כ הנמרץ. "צוות שמשון ויובב".

אכן צדק טולי פיקרש מדתילי. התקשורת לא ממש מתעניינת בנבחרי הציבור הדת"לים אלא במלל והפעילות הבלתי נדלית של "צוות שמשון ויובב". שני החבר'ה הללו הם ללא ספק החבר'ה הכי פעילים, לא יודע אם בחינוך, אבל בתקשורת הם פעילים ללא צל צילו של ספק.
קצת עצוב הסיפור הזה שהח"כ הכי מתוקשר בציונות הדתית הוא מיכאל בן ארי שעם כל הכבוד לו ולצוות שמשוןיובב לא ממש מייצגים את רוב רובו של הציבור הדתי לאומי.

אבל מה לעשות שלשמשון ויובב תמיד יהיה רייטינג גבוה יותר מלפרופ' הרשקוביץ או יעקב כץ כצל'ה הי"ו...

(למעלה צוות שמשון ויובב (מצא את ההבדלים); ובאמצע ח"כ בן ארי עם קמב"ץ צוות שמשוןיובב)


2 תגובות:

  1. שמשון ויובב! ענק!

    השבמחק
  2. מ הקשר שמשון ויובב שמאלני מטומטם

    השבמחק